Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jaha, då råkade jag se fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Hehe, det är inte bara NesseN och MeM som träffat en annan forumit. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Mycket intressant berättelse.. Håller med lite Capone. "Tänk dig att få sitta och spela en hel natt och utrycka känslor till varandra". Hehe, för något år sedan när inte var medlem på Fuska.se så joinade jag alltid alla communitys som jag visste. Te.x Lunarstorm, Snuttis, Playahead, Smurfa, Wellbed, Stallet(lol ^__^), Habbohotel och C:a hundra till jag inte kommer ihåg. Farsan sa alltid "Du får abslout inte träffa någon på internet, det finns så många idioter nu för tiden".Han säger väl mest så för att vi bor på Södermalm och här händer alltid något. Fasst bor i Älvsjö mest eftersom jag har skilda föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.