nOfear Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Alltså jag hade klonat för ett år sedan en Celebi så hade den ett frågetecken i namnet men jag ville spela just nu så märkte jag att mitt spel fuckade upp när jag använde celebi i strid kom det massa frågeteecken och spelet stängdes av och alla mina pokemon försvann från datan. Säger bara att ha inte en klonad celebi det är ju fannn virus f*n mitt spel har fackat upp totalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Och? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Alltså jag hade klonat för ett år sedan en Celebi så hade den ett frågetecken i namnet men jag ville spela just nu så märkte jag att mitt spel fuckade upp när jag använde celebi i strid kom det massa frågeteecken och spelet stängdes av och alla mina pokemon försvann från datan. Säger bara att ha inte en klonad celebi det är ju fannn virus f*n mitt spel har fackat upp totalt. Vad vill du ha ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag vill ha ut j*vla buggen men det går inte och ta bort celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) Jag vet hur det är. När en av mina kompisar gjorde en liknande grej på sitt crystal fast med lugia så gick det bra på första gången,men när han gjorde det en andra gång så hände det samma sak som med din kloncelebi. Redigerat 10 Mars 2005 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag vet hur det är. När en av mina kompisar gjorde en liknande grej på sitt crystal fast med lugia så gick det bra på första gången,men när han gjorde det en andra gång så hände det samma sak som med din kloncelebi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) förlåt för dubbelskrivet. Redigerat 10 Mars 2005 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 du ray2704 litte du härmar mitt namn back to topic... ja ha klona har jag gjort på min tylposhion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag skaffade 8 Eevee (5 åt Kristall 3 åt Gul) utan problem :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Det går inte att klona. Jag har försökt klona flera gånger men det går inte. En gång när jag försökte att klona stog det The save file is Corupted när jag skulle starta. :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag har hört att man inte ska klona en pokemon som redan har blivit klonad (den som efter kloningen är i boxen) för då förstörs spelet, men jag bara hört det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Alltså jag hade klonat för ett år sedan en Celebi så hade den ett frågetecken i namnet men jag ville spela just nu så märkte jag att mitt spel fuckade upp när jag använde celebi i strid kom det massa frågeteecken och spelet stängdes av och alla mina pokemon försvann från datan. Säger bara att ha inte en klonad celebi det är ju fannn virus f*n mitt spel har fackat upp totalt. Det har hänt mig med men jag kolnar alla mina typhilosion samtidigt och alla håller rare candy :P men när det bara kommer upp en massa "??" så måste du trycka på den pokemon som du klonade senast, och sen trycka några gånger på "A" knappen till du ser "relese pkmn" gör det några gånger så slutar det... (samma sak hände mig) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg