Hoppa till innehåll

Pokemon Crystal


nOfear
 Dela

Rekommendera inlägg

Alltså jag hade klonat för ett år sedan en Celebi så hade den ett frågetecken i namnet men jag ville spela just nu så märkte jag att mitt spel fuckade upp när jag använde celebi i strid kom det massa frågeteecken och spelet stängdes av och alla mina pokemon försvann från datan. Säger bara att ha inte en klonad celebi det är ju fannn virus f*n mitt spel har fackat upp totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså jag hade klonat för ett år sedan en Celebi så hade den ett frågetecken i namnet men jag ville spela just nu så märkte jag att mitt spel fuckade upp när jag använde celebi i strid kom det massa frågeteecken och spelet stängdes av och alla mina pokemon försvann från datan. Säger bara att ha inte en klonad celebi det är ju fannn virus f*n mitt spel har fackat upp totalt.

 

 

Vad vill du ha ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet hur det är.

 

När en av mina kompisar gjorde en liknande grej på

sitt crystal fast med lugia så gick det bra på första

gången,men när han gjorde det en andra gång så

hände det samma sak som med din kloncelebi.

Redigerat av Ray2704
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet hur det är.

 

När en av mina kompisar gjorde en liknande grej på

sitt crystal fast med lugia så gick det bra på första

gången,men när han gjorde det en andra gång så

hände det samma sak som med din kloncelebi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Alltså jag hade klonat för ett år sedan en Celebi så hade den ett frågetecken i namnet men jag ville spela just nu så märkte jag att mitt spel fuckade upp när jag använde celebi i strid kom det massa frågeteecken och spelet stängdes av och alla mina pokemon försvann från datan. Säger bara att ha inte en klonad celebi det är ju fannn virus f*n mitt spel har fackat upp totalt.

 

 

 

Det har hänt mig med men jag kolnar alla mina typhilosion samtidigt och alla håller rare candy :P men när det bara kommer upp en massa "??" så måste du trycka på den pokemon som du klonade senast, och sen trycka några gånger på "A" knappen till du ser "relese pkmn" gör det några gånger så slutar det... (samma sak hände mig) :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...