Hoppa till innehåll

Min/mitt Xbox


Rekommendera inlägg

Gäst Adema

jahhap men man räknar inte ens bananer i liter dumba*s och ni som inte gillar xbox kan ni bara inte ta och S-T-I-C-K-A men ni kanske inte förstår vad jag säger ni är ju bara småungar och plz admin kan jag inte få göra onödigt trådar i gaycube forumet som endel gaycubare gör här för att dom är avundsjuka SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA

 

men annars fight night round 2 är bra och kul

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser nu att mitt första meddelande inte kom med som jag skrev...eller är det bara jag som inte ser det? Det var meningen att det här skulle bli en diskussion. Men skitsamma!

 

I mitt första inlägg skrev jag faktiskt om bra spel till XBOX, fast tycker att dom är få för en sån som mig som inte gillar första persons shooter. Sen ÄLSKAR jag inte Game Cube mest av alla. Jag har 8 olika konsoller men spelar tyvärr minst på mitt XBOX. Det var inte meningen att mitt första inlägg inte kom med. Jag är heller ingen unge, utan 17 år och har Hängt med ganska bra i spel sammanhang hela mitt liv. Fick mitt första NES innan super nintendo ens hade kommit ut. Och på tal om onödiga inlägg gillar JAG SJÄLV inte sånna som söker upp varenda j*vla POKEMON tråd och BARA MÅSTE skriva Dom hatar det. inget mer...

 

Kan stänga tråden nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag startade den här tråden för att det skulle bli en diskussion om antalet bra spel...

 

Tycker att XBOX har dåligt med spel, MED UNDANTAG från första persons shooter eller vad man kallart samt som vanligt sport spel. men sen då? Dom spel jag testat som är bra är liksom. Commandos (finns också till PS2 och är ett stort f*n) och Fable...sen finns det ju KNAPPT något mer som har bra recensioner som jag är sugen på att testa...det är ju f*n hel dött! Eventuellt köper jag Jade of Empire sen i April också!

Redigerat av frezy_man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag beställer ett spel för t.ex 499kr så kollar jag såklart vad det fått för feedback. Men spel för 100 lappen och lite uppåt, köper jag bara. Direkt. Testar och feedbackar själv.. ;).

 

Jag tycker alla spel går att spela, men Fable är det jag fastnat för. Kort, roligt, lätt och många alternativ efter första varvningen. Tyvärr, så ska ju detta spela snart släppas till PC, Fable: The Lost Chapters, jag som trodde vi skulle få ha detta superspel för oss själva :(. Samma sak var det med Halo, "Only for Xbox", ett halvår senare säljs det till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, det är ju så...jäkligt skumt. Precis samma med PS 2:ans GTA spel.

 

Men det är ju helt OK att köpa billigare spel, bara för att dom ser bra ut. Samma med mig också. Köper jag ett dyrt spel så läser jag först 10 recensioner om spelet och prov spelar om det går. Det är så jäkla trist att köpa ett dyrt spel som bara blir liggande hemma. Och sen när man säljer det/ byter in spelet förlorar man massor av pengar.

 

Men däremot efterföljare till spel man gillar går ju bättre att köpa utan att läsa massor av recensioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...