Skinnpytte Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 det tog typ 4-5 timmar att klara MoH:rising sun När jag, min brosa och en kompis spelade MOH:rising sun Klarade vi det på 3 timmar Det är värdens lättaste spel typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venom Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 om ni vill ha ett långt spel kan ni köpa resident evil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Eller Tales of Symphonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Soul calliber är också kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dede Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) Eller Tales of Symphonia Medel of honor är lite för kort! Redigerat 9 Mars 2005 av Dede Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Tales of symphonia är verkligen långt,jag har fortfarande inte klarat ut första skivan och har spelat mer än 30 timmar typ 32 lr nått.Jag har aldrig stött på nått gc spel som jag har tyckt varit speciellt kort men jag har ju inte så mpnga typ bara 5-6 tittlar,jo just det ja mk:dd tyckte jag va kort iallafall de första tre cupperna var lätta fast de var heller inget direkt höjdar spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 korta spel är det värsta som finns....slösat ut 500 kr på ett spel som tar slut efter 2 dagar inte kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Medal Of Honor spelen är alltid korta. Vilket jag tycker är ganska bra, man fastnar inte så lätt. Enter The Matrix är jävligt kort det också, en längre version av EtM och man har ett superspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 megaman battle network transmission till gc va också lätt klara de på typ 3 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Har du spelat det på sista svårighetsgraden ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 korta spel är det värsta som finns....slösat ut 500 kr på ett spel som tar slut efter 2 dagar inte kul Håller med om att det är det värsta som finns, men här i Skellefteå kan man lämna tillbaka på gameAnnars skulle jag ha ca 20 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 He jag klarade Disneys SuperHjältar på 1,30 Timme :angry: Ganska Kort och Endast 2 bossar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg