Salzalada Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag köpte namneffekkten "Glimmande namn" i går, 6/3, men mitt namn glimmar fortfarande inte! Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Ditt namn glimmar visst. Fel på skärminställningarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Gör det? Men... Jag kan inte se det... Jag kan se andras namn glimma, men jag kan inte se mitt... Vad ska det vara för skärminställningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Ditt namn glimmar visst. Fel på skärminställningarna? Jag tycker att Admin ska göra så att det glimmar mer, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 ja eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag är med i fuska vip min namn borde lysa grönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag är med i fuska vip min namn borde lysa grönt Ska det göra det när man är vip? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag är med i fuska vip min namn borde lysa grönt Det är under "Vilka är online-listen". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jaha ok tack #21 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Men vad ska det vara för skärminställningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 beror på skärm. men jag kan då inte se Salzaladas namn glimma! kan ingen lägga in ett exempel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 beror på skärm. men jag kan då inte se Salzaladas namn glimma! kan ingen lägga in ett exempel? http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=7883 Menar du så? Jag har t.ex. glimmande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg