,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 beror på skärm. men jag kan då inte se Salzaladas namn glimma! kan ingen lägga in ett exempel? Jag ser bara grön färg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 beror på skärm. men jag kan då inte se Salzaladas namn glimma! kan ingen lägga in ett exempel? Och den gröna färgen "glimmar". ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag kan inte se någon grön färg på migg namn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag kan inte se någon grön färg på migg namn... Det ska du inte heller. Den är ju röd. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Ok, man ser inte droppskugga, eller någon .. grej sak.. med mozilla firefox, själv använder ja Mozilla firefox då funkare inte, när ja använder Internet Explorer så syns det, ska skriva te admin om de nu, han rekommenderar juh firefox te sidan.. (tror jag) då måste juh effekterna och sånt funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag ser inte heller något glimmande, men det kanske beror på att jag använder firefox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag kan inte se någon grön färg på migg namn... # 21 har grön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Nu kan jag se att jag har röd... använder Internet Explorer nu, men innan använde jag FireFox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jahaa.. det var därför jag inte såg nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Nu när jag vet att det inte syns i FireFox så anmäler jag att tråden kan låsas... =) *Anmält* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Nu när jag vet att det inte syns i FireFox så anmäler jag att tråden kan låsas... =) *Anmält* Han se innan anmälan. :P Anmäl helst bara. ;) *låst på egen begäran* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg