ceco Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 hej finns det någon där ute som vill vara med i ett webbdesign team som alla kan lära sig från alla söker medlemmar max antal medlemmar 4-5 st visa en hemsida som du har gjort ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag!!!!!!!! jag har sidor som handlar om habbo.se men endå kan jag va med vet ganska mycket....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag skrev ålder och skriv adressen till hemsida som du har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 hej finns det någon där ute som vill vara med i ett webbdesign team som alla kan lära sig från alla söker medlemmar max antal medlemmar 4-5 st visa en hemsida som du har gjort ålder vill hjärna vara med, är 13 år och är jätte bra på kodning.min sajt ser du på mitt profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jo det såg bra ut du kan var me dom du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jag vill gärna vara med. hemsida finns på profilen, är 14 år. men den är lite under ombyggnad... har kodat allt för hand. kan javascript, html och lite asp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jag har tänkt mig så här att jag startar upp ett webb design team och så skapar man hemsidor åt dom som ger saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 vänta här nu... ska de i webbdesignteamet ta emot "beställningar" av folk eller hurdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 vänta här nu... ska de i webbdesignteamet ta emot "beställningar" av folk eller hurdå? eller om man typ gör en hemsida där det står hur man gör massa saker typ som webbdesignskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 mhm... tror jag förstår ungefär... im don't think im in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 vad ska det handla om jag bygger om min hemsida just nu! den heter www.freewebs.com/razzorz94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Tjänster och gentjänster eller? :P Skulle gärna vilja lära mig... någon som kan någon bra nybörjar-webdesign-kurs lr liknande?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.