Gäst Andreasswf Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag vill ha svar ingen internet sida en affär tack eller nåt för jag är för ung att köta från internet :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Be dina föräldrar beställa på internet eller annan äldre då. Annars borde dom ha någon Game butik inne i Karlstad. Har för mig dom har en riktigt stor tv-spelsbutik där. Om den finns kvar så lär dom ha 8-bit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag är inte alls bekant med Karlstad, vetifan ens var det ligger.. Finns där ingen Retrosuper Store ? Second Hand affär ? Eller en annan gammal tv-spelsbutik ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 eeeh karlstad ligger vid vänern...........suck........ Back to topic aah jag åkte till game i örebro och dom hade slutat att sälja det asså begagnade så då gav dom min mamma en sida så gick vi in på den och beställde ett NES med 2 hk :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 För 7-8 år sedan när jag köpte mitt 64 tror jag att jag beställde från en spelbutik i karlstad. Den verkade vara jäkligt bra och dom hade skit mycket begagnade spel som jag tänkte beställa. Hade funderingar om att åka till Karlstad. Är ju bara ca: 12 mil här ifrån Skövde. Har dom inte kvar den? För Karlstad är en ganska så stor stad och bör ju ha MINST en spelbutik. Jaja. du har ju fått ett 8-bit nu i alla fall ;) Grattis! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Annonsera ut i nån tidning att du vill köpa en billig NES enhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROFLcopter Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 #6 han har redan skaffat ett NES om du läser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg