pollenallergi Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Enligt Gamereactor så kanske PSP inte släpps i Europa förns i Maj. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3565...8219bc3c44dbc85 Rätt drygt tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Grymt drygt! DS kommer att ha ett ENORMT försprång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 DS kommer falla från berget och PSP flyger upp med en jackpack då så har PSP vunnit då i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag har då inte sett nån Jetpack än så länge och jag undrar om jag kommer att se nån nånsin.. Än så länge så segar PSP mer och mer. Hade mer förhoppningar för den konsollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 jag tror DS kommer segra :medieval: .. och vad är en jackpack??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Som PSP har han kommer flyga upp ge N DS ett stort spark så faller n ds i 10 plats Gamecube kommer vara bättre också muhahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 men hallå på webhallen står det mars :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag tror inte webhallen är lika underrättade som Gamereactor. Men, jag skrev ju bara kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS! Nu vinner nintendo trots allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RebeL9 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS! Nu vinner nintendo trots allt! Nintendo vinner knappast pga att de slapper sin fore an Sony arthjarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 den släpps 25 mars i usa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) För det första den kommer till SWE i Maj det blir billigare och köpa den via Japan USA . + Att NDS har samma Poäng som NSP . källa: www.aftonbladet.se Och den har släppts i övriga stora länder Redigerat 10 Mars 2005 av PS2** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg