↗ till inläggetJag fick också ett rött omslag, så då köpte jag det också antagligen när det var som nyast...jag köpte när det var nytt, då fick jag ett rött omslag eller vad det nu heter som skivan sitter i
mario kart till gamcube
Mitt är oxå rött har inte alla spelen röda omslag altså alla MKDD fodral
Ne mitt är vanligt
↗ till inläggetDet är oftast rött då spelet är nytt eller ej har blivit sålt på ett tag... Jag provade spelet i affären då jag köpte det..Dem klickade av när det gick som bäst... :angry:Mitt är oxå rött har inte alla spelen röda omslag altså alla MKDD fodral
Mitt fodral är vanligt för jag köpte det i Januari 2005 så det är inte så nytt.
Nej, iochförsig.... Men det är nytt för dig..
mitt e rött för jag fick det 1sta eller 2dra dan
↗ till inläggetOkej, jag fick det strax efter min födelsedag år 2003.. Jag fyller år den 17 Oktober... När släpptes spelet?mitt e rött för jag fick det 1sta eller 2dra dan
14 november 2003
men du fick ju dit 17 oktober 2003, konstigt
Det står då att det kom ut 14 novemberHÄR
mitt e rött för jag fick det 1sta eller 2dra dan
jag fick mitt före dig :blink: o jag fick det en vecka efter det kom ut mitt va också rött
↗ till inläggetMärkligt det... Det kom ut i Oktober i Borlänge.14 november 2003
men du fick ju dit 17 oktober 2003, konstigt
Det står då att det kom ut 14 novemberHÄR
jag fick mitt före dig o jag fick det en vecka efter det kom ut mitt va också rött
nee för kommer du inte ihåg att jag fick mario kart men mitt gamecube o du fick ssbm med ditt
Vilken är er favvobana då?
baby mario och baby luigis men bäst e ändå donkey kongs
Jo, Donkey Kong´s bana är väldigt fint gjort... Jag gillar nog mest Rainbow Road... Med några speciella anledningar-.... Vilken bana tycker du är tråkigast då?
dry dry desert eller vad den nu heter jag kkommer altid 2a eller dåligare på den jag HATAR den
↗ till inläggetAtt den suger?dry dry desert eller vad den nu heter jag kkommer altid 2a eller dåligare på den jag HATAR den
den är tråkig och konstig speciellt vid hållet den suger ner mig alltid typ så jag kör inte den barnan
jag komer alltid på 50,hc varvar jag alltid alla fall en på 100,hc kommer jag 1a på mirror kommer jag alltid 2,3 eller 4 jag suger på den favvo bana baby park
Jag gillar Dry Dry Desert på grund av alla svängar och så...Varvar också ofta en på 50cc....Jag kommer alltid 1:a förutom när stora fel som att åka ner i Piranha plant uppstår... Fast det gör man ju inte=) Men om jag skulle åka ner med hjälp av ett skal...
snackar ni skit om min föredette favorit bana Dry dry desert :P Hehe...ja höll på få fram en Special ghost på den men jag orkade inte köra efter jag kom några små hundradelar ifrån att få SG.