Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Nja, det är inte så smart.... Jag använde Luigi och Mario i Luigi´s Kart.... Ganska vanlig.... Vad använder du för mini i sånna fall? Om du har Nån med 1 i speed så tjänar du mer på att bara använda blue boost... Det är sånt som går mest för mig... Men på DK Mountain går det bara utför om man gör så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Nu får du nått och bita i jag har ett nytt rekord 2.02.255 på DK mountain slå det om du kan. Jag använde Toad´s kart och jag jorde blå boost i några svängar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Nu får du nått och bita i jag har ett nytt rekord 2.02.255 på DK mountain slå det om du kan. Jag använde Toad´s kart och jag jorde blå boost i några svängar. Men du har inte slått mitt Best Lap än väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Nej det bästa ligger på 40.098 men alla varv är ungefär på 41 till 40 sekunder på varje match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 hehe... oki doki.... Mitt 39 ligger i riskzonen---- Tror det är 39:7** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Hur slog du det, gjorde du ALLT rätt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Hur slog du det, gjorde du ALLT rätt då? Nej, tog båda svamparna på samma varv.... Jag satsade så gott som på nytt Best Lap... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 FRick ett bra vasrv på Mario circuit 33.*** Behöver bara få så på varje varv så får jag SG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 (redigerat) Hur slog du det, gjorde du ALLT rätt då? Snart har vi ju 2 minuter prick och då är vell varven lika bra :)Nu ska jag köra gjärnet så jag får bättre lap än dig. Nytt rekord lap: 0.39.285 slå det nu Petey. Redigerat 2 Juni 2005 av 33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Fick ännu bättre varv på Mario Circuit 0.33.95* Fick bättre tid på barnan med 1.45.034 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Vilken kart är bäst egentligen? Alla har ju olika... Men Bowsers går ju lätt snabbast,,,, Men ändå så vinner man med en liten Toadette Kart....Nån som vet vilka bilar man har användit sig av för att få WR,,,? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Japp tåget andvänder dom flesta iaf dom jag har sett Typ 4 WR alla andvände tåget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg