(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag köper det po direkten jag kuttar till närmaste butiken efter skolan dt blev fel nu har jag förhandsbokat selet istälet förman får med en bonuskiva po köpet f*n vad skoj så om ni ska köpa det så förhansboka det genast gå in på www.gamereactor.se och sök po mario kart double dash där kommer det fram én massa saker så trycker du po mario kart double dash + bonusskivan där står det assp om ni inte tror mig så jag har förhandsbokat spelet helt klart att man ska göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Jag förhandsbokade spelet för ca 2 månader sedan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja förhands boka de för precis en vecka sen :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja provspela mariokart på game idag,skit kul.min favvo där e lungt Bowser JR. 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja provspela mariokart på game idag,skit kul.min favvo där e lungt Bowser JR. 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 sorry men försok att inte skriva två medelanden i rad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 kunde inte radera de ena,dålit :x åter till ämnet.Bowser Jr e skön :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 men han e så fett det enda som e bra med han det är aatt han kan mossa det andra tex yousi och toad :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja villll prova deeee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har ju ändå förhandsbokat detr så jag kommer få det po torsdag kväll jipppiiiiiiiiii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 nej, det måste bli på fredag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 men han e så fett det enda som e bra med han det är aatt han kan mossa det andra tex yousi och toad :Dööööööö......dom e ju lika stora. :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg