(=Sonic=Master=) Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jahap det viste jag ej om jag möter mer polare och kör på cuper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jahap det viste jag ej om jag möter mer polare och kör på cuper Vad menar du med det? Kör du bara Cuper eller. Jag kör lite olika som battle-game och olika spel lite här och var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 vilken är favorit bana?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Min favoritbana är Bowser´s Castle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jag har bara testat luigi circuit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Då är det inte så smart att fråga så här tidigt, om du inte vill veta vilken bana vi tycker är roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jo men jag har sett en massa banor på olika små filmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag vill slå Special Ghost på Baby Park. Är det någon som har klarat det som har något bra tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Vad är Special Ghost??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 va e special ghost? Det är ett spöke på Time Trial som man får när man har slagit en speciell tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Man måste slå någonting på 1.11 för att vinna mot spöket. Men för att få fram spöket kan det vara en tid under 1.14. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 men kan man skuta spöket?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg