yoZhi Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 e d sant att man kan få guld-bilen, den man kör i när man har vunnit en cup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 e d sant att man kan få guld-bilen, den man kör i när man har vunnit en cup? Ja det kan man. Klara Allcup Tour på Mirror så får du den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 har fått spelet nu losade på 100 cc star cup tack vare min korkade lillasyrra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag ska köpa Mario Kart imorgon :D Hoppas att jag tycker att det är kul annars så tar jag livet av mig :P Slänga ut så mycklet pengar i onödan det har jag inte gjort sedan jag köpte Pikmin till gamecube :D Så jag hoppas det är värt varenda öre att köpa Mario kart :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag ska köpa Mario Kart imorgon :D Hoppas att jag tycker att det är kul annars så tar jag livet av mig :P Slänga ut så mycklet pengar i onödan det har jag inte gjort sedan jag köpte Pikmin till gamecube :D Så jag hoppas det är värt varenda öre att köpa Mario kart :shock: det är det hur får man special cupen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag TROR att du ska klara Mushroom Cup, Flower Cup och Star Cup på 150 för att få Special Cup. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 tack för svaret men det var fel. har fått cupen nu .man fick den när man klara 100cc star cup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 har nån fått den där blåa super farten? jag har fått den 2 gånger men jag vet inte hur, nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Menar du en "Doubledash" Sonic."Doubledash är en sån man kan få när man startar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 eller den man gör när man svänger?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 har nån fått den där blåa super farten? jag har fått den 2 gånger men jag vet inte hur, nån som vet? Det finns flera Turbo-grejer.Det är dessa: 1.Fart-Svampar.Får man i lådor ibland. 2.Turbo-Start.Får man om man gasar precis efter 1 i starten. 3.Raket-Start.Får man om båda två gasar precis efter 1 i starten i Samarbete. 4.Sväng-Turbo.Får man om man glidsvänger och gör en turbo. Läs mer i Instruktionsboken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 ja jag menar den i starten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg