Zero Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 klicka a när det står start Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag såg på en sida att man skulle kuna få ett flygplan är det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 nej det är det inte. kolla mer om spelet här http://www.mariokart.com/launch/home.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Man ska klicka på A lite efter start(puttelite). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 okej, tack 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag har inte haft spelet så länge och jag har inte sjunkit in i det så mycket.. Jga har inte skaffat någon favvogubbe.. Är det någon som kan rekomendera Några som man kan vara för lite framgång för en gångs skull :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 det är bra att har en snabb fram och en som är stor bak...tycker jag i alla fall....så Peach fram och tex Yoshi bak är en bra kombination... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vad gör ni helst på spelet?? kör cuper eller time trials eller med kompisar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Helst med Kompisar.Jag brukar använda Yoshi fram och Paratroopa bak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Helst med Kompisar.Jag brukar använda Yoshi fram och Paratroopa bak. Vad gör det för skillnad? Har det någonting med karten att göra? Eller är det så att Yoshi är din favorit och att Koopa Paratroopa har en bra special? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Rätt,Yoshi är min favorit och Paratroopa har en bra special. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 jag har paratropa och toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg