GoldenMew Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Baby Mario fram, Paratroopa bak =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Baby Mario fram, Paratroopa bak =) toad,baby luigi toad,Paratroopa baby mario,baby luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag brukar köra med jämna par (förutom med såna som inte kan det). Helst med Koopa fram och Paratroopa bak. Eller Petey pirahna fram och King Boo bak. Petey pirahna och king boo kan alla special!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Baby Mario fram och Baby Luigi bak! Ett superteam! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag har inte haft spelet så länge och jag har inte sjunkit in i det så mycket.. Jga har inte skaffat någon favvogubbe.. Är det någon som kan rekomendera Några som man kan vara för lite framgång för en gångs skull :D om du har fått toad och toadette så är dom ett vinnande par enligt mig, annars kan du använda typ baby mario o baby luigi dom e gulliga och har bra special men det är helt upp till dig vem du kör bäst med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 bebisarna knäcker woho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Det gör väl ingen skillnad om det är 2 lätta eller en lätt och en tung som sitter i samma bil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag tycker att mini bowser ska sita fram och paratropa bak ett jätte bra lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 a det e sant men alla har sina egna favoritlag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_gamer_X Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 baby mario och baby luigi är lungt bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 mm med toad bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_gamer_X Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 eller baby luigis tycker jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg