Shadowbeing Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 hehe... Håll 20 meter avstånd om det är så....=P För säkerhetsskull... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Hehe Dry Dry Desert är den ända banan jag inte har låst upp Special Ghost på :P Men jag har ju aldrig försökt så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Jag har låst upp Special Ghost på dem banorna jag har kört på hittills... Och det är fram till Wario Colosseum.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Special ghost, om man låser upp en, stannar dom där då hela tiden? Eller måste man klara det jämt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Om man låser upp en så försvinner dom nästa dag Så man måste vinna igen för att få tillbaka Speciall ghost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Om man låser upp en så försvinner dom nästa dag Så man måste vinna igen för att få tillbaka Speciall ghost Fel, Special Ghost försvinner när man stänger av spelet. Jag fick fram Special Ghost på Dry Dry Desert på andra försöket idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Om man låser upp en så försvinner dom nästa dag Så man måste vinna igen för att få tillbaka Speciall ghost Det är ju ungefär så det är.. Fast jag tror inte man låter spelet stå på i flera dygn.. så man kan ju säga att trollungen har rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jo men tänk om man får fram special ghost och stänger av spelet och sen sätter på det. Då är det en helt annan sak. Vilket jag brukar eftersom jag sitter vid datorn också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jo men tänk om man får fram special ghost och stänger av spelet och sen sätter på det. Då är det en helt annan sak. Vilket jag brukar eftersom jag sitter vid datorn också Jo, det är ju klart... :angry: Fast jag tycker SG borde stanna kvar för evigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Själv tycker jag det är skitlätt att få fram SG :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Nja, vissa banor är lätta och andra svåra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 (redigerat) Luigi circuit är lätt barna en jätte lätt barna faktsikskt Fick bättre tid på den nu ca 1,26,200 Tar ni vägen bakom kedjehunden på Luigi circuit som SG gör? Redigerat 30 Maj 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg