Hoppa till innehåll

mario kart till gamcube

dragon_66

Rekommendera inlägg

• Svar 566
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, så vidare man inte råkar åka ner utanför banan vid nån bro eller ner för ett långt hål... Fast det händer sällan... Men det gick lite väl dåligt då jag körde Dino Dino Jungle.... Blir inga problem att sätta nytt rekord där..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar du ofta, det verkar så :P

jag spelar nästan aldrig

Nja, högst 2 timmar om dagen brukar jag spela... Får mycket tid nu när det snart är sommarlov...

fast jag tycker det börjar bli kul att spela MKDD igen.... Jag gjorde ett stort avbrott förut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det har inte jag heller.. Ungefär 3 styckna....

En kompis körde mot några av mina Ghost igår....Må säga att han börjar bli sämre än min brorsa på 7 år...

Fast Time Trial tycker jag mer om att sitta själv...

Jag provar ju alla olika teamen på varje bana, och den som är bäst får ha sitt Ghost på den banan...

Jag har just börjat köra med dem bättre bilarna... Så det blir mest nya rekord hela tiden..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det har inte jag heller.. Ungefär 3 styckna....

En kompis körde mot några av mina Ghost igår....Må säga att han börjar bli sämre än min brorsa på 7 år...

Fast Time Trial tycker jag mer om att sitta själv...

Jag provar ju alla olika teamen på varje bana, och den som är bäst får ha sitt Ghost på den banan...

Jag har just börjat köra med dem bättre bilarna... Så det blir mest nya rekord hela tiden..

Hur gammal är din kompis då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...