Shadowbeing Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 om du slog spöket med 2 sek är det ju jätte bra ju. Jag har bara spöke på 4 banor :( Dino Dino Jungle.....Fick 02:05:*** där... Fast jag har mött SG där förr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 hur mycket behöver man på dino dino djungle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 den är en av få jag har på. Den är jätte rolig ju :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Ja, så vidare man inte råkar åka ner utanför banan vid nån bro eller ner för ett långt hål... Fast det händer sällan... Men det gick lite väl dåligt då jag körde Dino Dino Jungle.... Blir inga problem att sätta nytt rekord där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Du verkar hyfsat grym på MKDD, vore kul att möta dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Är ungefär lika bra som er andra... Är det någon som har slått SG på Dry Dry Desert? Birdo och Yoshi kör ju förvånansvärt bra---- OBS: Har en ny tid på Mushroom City nu...1:49:***=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Spelar du ofta, det verkar så :P jag spelar nästan aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Spelar du ofta, det verkar så :P jag spelar nästan aldrig Nja, högst 2 timmar om dagen brukar jag spela... Får mycket tid nu när det snart är sommarlov...fast jag tycker det börjar bli kul att spela MKDD igen.... Jag gjorde ett stort avbrott förut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag har inte spelat på ett tag, är sugen på att börja. det skulle vara väldigt kul att spela med någon på forumet här jag har inte så många spelintresserade polare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Nej, det har inte jag heller.. Ungefär 3 styckna.... En kompis körde mot några av mina Ghost igår....Må säga att han börjar bli sämre än min brorsa på 7 år... Fast Time Trial tycker jag mer om att sitta själv... Jag provar ju alla olika teamen på varje bana, och den som är bäst får ha sitt Ghost på den banan... Jag har just börjat köra med dem bättre bilarna... Så det blir mest nya rekord hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Nej, det har inte jag heller.. Ungefär 3 styckna.... En kompis körde mot några av mina Ghost igår....Må säga att han börjar bli sämre än min brorsa på 7 år... Fast Time Trial tycker jag mer om att sitta själv... Jag provar ju alla olika teamen på varje bana, och den som är bäst får ha sitt Ghost på den banan... Jag har just börjat köra med dem bättre bilarna... Så det blir mest nya rekord hela tiden.. Hur gammal är din kompis då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Man ska få bättre tid än 2:03:000 då får man SG på Dino Dino jungle. Jag skulle vilja möta er, och se om någon skulle korssa mig på DK mountain jag är med bland dom 50 bästa i Sverie på den banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg