Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Diddy Kongs lok alltså... Accelerationen är verkligen botten må säga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 jag tog nytt rekord på lugis bana med den idag :P 1.26 nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Diddy Kongs lok alltså... Accelerationen är verkligen botten må säga... Jo jag vetOm accelrationen skulle vara bättre skulle man få lite bättre tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Okej... Det är väl ganska bra.... Men vad har ni för tid på Rainbow Road....? Mitt är dock ganska dåligt och jag skäms över det... 02:14:*** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Nåting men jag hafr inté SG på den iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jag använder mig mer av tåget nu. När man ska boosta åker man åt sidan men det går ändå man behöver bara kunna boosta på så lite tid så möjligt sen är det grymt skönt när man kan kontrollera hur mycket utåt från banan man ska komma. Lite svårt att förklara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jag använder mig mer av tåget nu. När man ska boosta åker man åt sidan men det går ändå man behöver bara kunna boosta på så lite tid så möjligt sen är det grymt skönt när man kan kontrollera hur mycket utåt från banan man ska komma. Lite svårt att förklara Jag boostar på varenda sväng innan man åker uppåt.... Boostar eventuellt på raksträckan... Slog ju iaf SG där.... Mario och Peach.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag andvänder typ alltid tåget nu Fast Toads bil andvänder jag på barnor med mycket svängar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag använder mig mer av tåget nu. När man ska boosta åker man åt sidan men det går ändå man behöver bara kunna boosta på så lite tid så möjligt sen är det grymt skönt när man kan kontrollera hur mycket utåt från banan man ska komma. Lite svårt att förklara Menar du diddys tåg? Den använder jag hela tiden. tycker den är den absolut bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag andvänder typ alltid tåget nu Fast Toads bil andvänder jag på barnor med mycket svängar Jag använder tåget på typ alla banor förrutom Waluigi Stadium och DK Mountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 varför inte där? tycker den passar på alla banor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Tåget är inte bra på DKM för att när man ska ta genvägen så måste man stanna av och den har dålig accelration så man får ingen fart, tåget är bättre påasvalt banor med vägar, på Dry dry desert, Waluigi stadium, DKM för på dom ska man ha Toad´s kart :P . Redigerat 6 Juni 2005 av 33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg