Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Toadette´s kart är bäst på banor som Peach Beach och Dry Dry Desert... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 varför? är det skillnad på toads och toadettes bilar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Toad's bil: Speed: ** Acell: **** Weight: ** Toadette's bil: Speed: * Acell: ***** Weight: ** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 jag kör med bilar med mycket speed tycker det går bäst då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag med, Capone. Men på dom med många kurvor tar jag nog dom med högast accerlation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 ja, tex DK mountain... är inge bra på den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 ja, tex DK mountain... är inge bra på den... På just den banan använde jag Luigi´s kart.... Den har ju bara 2 i acceleration...Så den banan spelar det nästan ingen roll på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag använder oftast små bilar och små karaktärer jag tycker det går bäst då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag använder oftast små bilar och små karaktärer jag tycker det går bäst då. Jo, men dem är mest till att bossta med. Iaf dem flesta av dem. Det är just därför jag vill ha en liten kart och 2 små förare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag boostar hela tiden typ,därför R knappen slits lite grann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag boostar hela tiden typ,därför R knappen slits lite grann Jag boostar bara på dem mest tänkbara ställen... Har man en snabb bil behöver man inte boosta så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 eftersom jag kör med de som inte är jätte snabba måste jag boosta, men inte med bowsers bil bland annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg