Cryo Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Det finns faktiskt mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Det finns faktiskt mer Så du säger att dom ljuger på reklamen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Gömda bilar kanske dom inte avslöjar...spelet är i alla fall grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 GT 4 är grymt absolut värt sina pengar det är dubbelt så bra som 3:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 okej .. ja tänkte köpa de idag. men ja hade inga pengar :( . får vänta tills månadspengen kommer :P.. . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Gran Turismo 4 e asbra.... Lugnt bättre än 3:an Nfsu 2 och alla andra spel.... Jag tror att dom föränklar allt på reklamen.. det e inte ofta man skriver det exakta antalet.. och det finns ju faktiskt gömda bilar och bilmärken... Ett Tips köp det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Gran Turismo 4 e asbra.... Lugnt bättre än 3:an Nfsu 2 och alla andra spel.... Jag tror att dom föränklar allt på reklamen.. det e inte ofta man skriver det exakta antalet.. och det finns ju faktiskt gömda bilar och bilmärken... Ett Tips köp det!!! JAg ska köpa det!!!! :cool: :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 är det nån som vet om det finns volvo 244\245 min kompis har det och han har inte hittat nån måste få veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag har klarat 17% procent på det och jag har bara sett att man kan ha S60 men man kommer nog att låsa upp 240... för jag har låst upp tre bilar som man inte har kunnat se innan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 hmm hittade den på begangnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Man kan ha 240 och S60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 ja vet jag har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg