Rallypacker Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 körde GT4 hos en kompis, och jag blev faktiskt lite besviken... körkänslan tyckte jag var riktigt dålig... men i övrikt är det riktigt grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mellblom Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 körde GT4 hos en kompis, och jag blev faktiskt lite besviken... körkänslan tyckte jag var riktigt dålig... men i övrikt är det riktigt grymt! Kötkänslan är ju bra om du tex jämför med Gran Turismo 3 eller Grand Theft auto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mellblom Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag tycker precis som jag tyckte när jag hade köpt och spelat alla andra Gt spel... Perfekt! Det e asroligt... det finns ca 710 bilar och typ 55 banor.. Man kan ha T ford och en framtidsbil från Nike!!! det spelet äger... men e det nån mer än mig som har det? Förresten köp det! Det finns 730bilar och 52 bannor enligt bilsport tidningen. Och den kom ut efter spelet kommit så tror de stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 739 läste jag nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) spelet knäcker och ja reklamen kan ljuga. jag läste att Gillet Veritigo kostade två å en halv miljon men den kostar 1 mille Redigerat 28 Mars 2005 av roeri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Gå in på begangnade bilar där finns de rätt många bilar som man inte kan se når man kollar på det bilmärket.Jag ha t.ex.köpt Aston Martin V8 vantage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmorello Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 vet någon vart jag kan köpe de spelet? billigast pris? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Åhlens å elgiganten tror ja de kosta 499:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 På GAME får man det för 1kr om man byter in fyra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 På EBGames kostar de 1 kr om du byter in tre spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmorello Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 tack så mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 vasse go Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg