purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Min brorsa å hans klass har nog haft den cpigaste vikarien(jag har också haft henne)När min brorsas klass prata en del då skrek han:JAG HAR JOBBAT SOM LÄRARE I 40 ÅR MEN DET HÄR TOLERERAR JAG INTE!! sen kanske en vecka senare hade vi henne hon visste inte var vi satt så alla killar satte sig längst bak å tjejerna längst fram när hon började läsa ropade alla killarna:jag har jobbat som lärare i 40 år nu men dethär tolererar jag inte.då av någon konstig anledning blev vi utslängda.hon jobbar inte som vikarie längre hon är utbränd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Men våran Extra lärare har några konstiga Tempraments problem, Eller rent ut av Damp. Asså jag och Trollungen Skulle gå till ett ställe då sa jag: Snabba då FläskArsle. på skojj asså alla fattade det men vår extra lärare: MAN SKA INTE SÄGA SÅNT! Trollungen sa: Men det var ju på skämt. Extra läraren: MEN MAN SKA ÄNDÅ INTE SÄGA SÅNT. Totalt damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 ultimat damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jajjamensan Totalt Ultimat damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.