Hoppa till innehåll

Vi Har Konstiga Lärare


isMaNnen

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi har en damp extra lärare

Jag ock king_of_cheats bussade

king_of_cheats satt på mig

Jag ba: aaa på skoj

Och då kom han och puttafe bort king_of_cheats

Får an extra lärare är helt galen

 

Det är ganska svårt att bedöma vad som är på skoj & på allvar.

Jag skulle gjort likadant om jag vore extraläraren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har en damp extra lärare

Jag ock king_of_cheats bussade

king_of_cheats satt på mig

Jag ba: aaa på skoj

Och då kom han och puttafe bort king_of_cheats

Får an extra lärare är helt galen

 

Så skulle du tro att min bästa kompis skulle mörda mig?

Och skulle du bli galen efter åt och skrika ått oss?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jovve^

Vi har en damp extra lärare

Jag ock king_of_cheats bussade

king_of_cheats satt på mig

Jag ba: aaa på skoj

Och då kom han och puttafe bort king_of_cheats

Får an extra lärare är helt galen

 

Men han som ni kallar Damp läraren kanske trodde det var på allvar det rä ju inget lätt att bedömma det han missuppfattade det och så var det! Men förresten en sak kan jag säga den där dampläraren behöver inte lägga sig i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har en damp extra lärare

Jag ock king_of_cheats bussade

king_of_cheats satt på mig

Jag ba: aaa på skoj

Och då kom han och puttafe bort king_of_cheats

Får an extra lärare är helt galen

 

Ja, men om man är typ bästa kompisar och bussar och så händer det där, tror du då också att han mördar mig?

Men han är inge snäll våran extra lärare

En gång hade jag en sko på golvet då blev han galen på mig :o

Men det är kul att diskutera med han, man knäcker han hela tiden :gitarr:

Men han är inge snäll mot mig och King_of_cheats, men det är jag som ska få skulden, som jag får av alla lärare också

Tex när jag och king_of_cheats pratade i klassrumet han satt på ena sidan och jag på andra, bara jag som får skulden :(

Men jag får alltid skuld, alltid :(

Redigerat av Trollungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jovve^

Vi har en damp extra lärare

Jag ock king_of_cheats bussade

king_of_cheats satt på mig

Jag ba: aaa på skoj

Och då kom han och puttafe bort king_of_cheats

Får an extra lärare är helt galen

 

Trolungen du måste göra nått mot det du kan inte få all skuld du måste göra nått kanske snacka med dom ta upp det i klassrådet/elevrådet eller nåstanns att det är orrätvisst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

knäck extra läraren som f*n så han slutar^^

driv med han o reta han :P

när jag gick i 6:an hadde vi dampigaste musik läraren , ja och en kompis gick in med mössa, min kompis fick gå in men inte jag . Han tog tag i mig o skrev åt mig "FATTARU INGET?"sen står han o skäller på mig sen börjar jag o några andra garva åt han sen kallade vi han för cpdampet och sliskbögen sen sluta han dampa :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

knäck extra läraren som f*n så han slutar^^

driv med han o reta han :P

när jag gick i 6:an hadde vi dampigaste musik läraren , ja och en kompis gick in med mössa, min kompis fick gå in men inte jag . Han tog tag i mig o skrev åt mig "FATTARU INGET?"sen står han o skäller på mig sen börjar jag o några andra garva åt han sen kallade vi han för cpdampet och sliskbögen sen sluta han dampa :P

 

Våran är typ lika dan :unsure:

Men han är roligt att driva med

Han blir sur då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh, lite bråk ska där alltid vara. Lärarna kan få fet damp ibland, det är bara att fortsätta att irretera sig på dom, tillslut kollar dom inte ens åt ert håll.

Om man sitter långt bak i klassrummet blir det ofta slagsmål, suddigumskrig och ultra snack, säger dom till så är det bara att hålla käften i någon minut och sen gapa och gagga igen. Sen bryr dom sig inte. Lite kul ska man allt få ha, låt inte skolan förstora det roliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar våra lärare asså dem tror dem bestämer man får inte ens ha keps eller mössa inne så blir dem arga ibland när några har dyra märkes kläder asså jag blir helt galen och så är lärarna snåla. Min kompis skulle skölja ur en liten skål med några skvättande färger på då kom vår lärare och sa nä vi sparar färgen det är dyrt asså fattigaste och snålaste skolan i hela världens historia någonsin skådat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh, lite bråk ska där alltid vara. Lärarna kan få fet damp ibland, det är bara att fortsätta att irretera sig på dom, tillslut kollar dom inte ens åt ert håll.

Om man sitter långt bak i klassrummet blir det ofta slagsmål, suddigumskrig och ultra snack, säger dom till så är det bara att hålla käften i någon minut och sen gapa och gagga igen. Sen bryr dom sig inte. Lite kul ska man allt få ha, låt inte skolan förstora det roliga.

 

Det är så att han alltid kollar på mig

Och om jag säger: Vad stirrar du på?

Då svarar han: Får man inte kolla?

Då säger jag: Ne

Då går han där i från och är sur :lol:

Men jag sitter längst back så våran näst största Damplärare hör mig inte :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...