The snake Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Det finns en fabrik-bana som det finns massa batterier överalt. Vad ska man göra med dom??? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag har för mig att du ska vara banjo och slå dom med ryggsäcken och sedan plocka upp dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The snake Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Hur gör man det då???Vilka knappar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 öh, det borde du veta vid det här laget om du har lärt dig dessa "moves". Att slå med ryggsäcken var nog bara att använda B och plocka upp batterier genom att använda duck ? c <-. Jag kan ha fel för det var ett tag sedan jag spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The snake Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Det ska jag prova!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 jag läste tråden och det funka tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 jag vet vad batterierna gör du ska lägga demmi ryggsäcken med banjo sen ska du itta nåt batteri uttag sen lägger du den där sen kan det hända en lite grej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg