Dede Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Medal of hondor är lite kort första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag tyckte att det sög hästpung så jag orkade inte klara ut det.Det är så väldigt svårt att spela fps på gc tycker jag dom hör hemma på datan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 :cool: det tycker jag med... att dom är korta... men det är inte så svårt att spela fps på GC tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 :cool: det tycker jag med... att dom är korta... men det är inte så svårt att spela fps på GC tycker jag tjA det är iallafall bra mycket lättare på datan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 spel på ps2, xbox, och gc är lika svåra att spela fps på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Medal of hondor är lite kort första VEM TYCKER ATT MEDAL OF HONDOR ÄR LITE FÖR KORT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Medal of hondor är lite kort första Jag tycker det är för kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Dom är lagom korta, har dock inte testat Pacific Assualt (stava) än. Rising Sun och Frontlina klarade man på första gången på en helg, sen sprang man igenom dom på några timmar. Jag gillar faktiskt korta spel, helst billiga också. Jag hatar långa och svåra.. Fastnar så lätt. Sen pallar man inte spela mer, och 500 har man betalat i onödan. (<host> Splinter Cell: Pandora Tommorow). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dode Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Medal of hondor är lite kort första Håller me att gamecube äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ... ? Det där förstog jag inte riktigt... :P... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg