Chihuahua Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Kan väl lika gärna posta en fråga nu när vi ändå har en tråd där det är några igång (onödigt att göra en ny tråd). Tänker på den första banan på Noki Bay (eller vad det nu heter). Kan inte komma på hur i hela världen man ska göra. Kommer fram till den där trampolinliknande saken, kan spruta vatten så den blir mindre och man kan lyfta upp den osv men sen kommer jag ingen vart. Har kollat nån guide där det bara står att man ska hoppa utför avsatsen och landa nånstans, men problemet är att jag bara landar i vattnet. Fattar noll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 När du har trampolinen så ska du flytta den en bit bakåt så du når upp till avsatsen ovanför dig. därifrån kan du hoppa med svävarmunstycket dit du ska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
superdino Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 man får översvämning när man klarat shwdowmario (vet inte hur det stavas, men det är den blåa typen som har en pensel i handen) på var 7:nde episod (tror jag att det heter). Min förklaring var nog lite väl otydlig, men jag hoppas ni förstår ändå. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 man får översvämning när man klarat shwdowmario (vet inte hur det stavas, men det är den blåa typen som har en pensel i handen) på var 7:nde episod (tror jag att det heter). Min förklaring var nog lite väl otydlig, men jag hoppas ni förstår ändå ´ tack jag behövde också hjälp med det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg