BornInBarcelona Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Inte vi heler men de har man ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Mobil får vi ha om man väntar ett viktigt samtal. MP3 får vi ha, men inte på prov(tack vare en knäppskalle som hade lust att fuska på ett prov -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Man borde få ha mobil på ljudlös åtminstånde och mp3 om men inte har så högt ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Vi får ha både och. Man får inte ha mobilen på men jag har det ändå. :P Ibland har jag oxå ljudet på. Med mp3:n är det inga problem, det får vi oxå ha, och på ganska många lektioner. Eller är det bara jag som har det? I don´t think´s so..http://www.my-smileys.de/smileys2/00009157.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Vår skola är snål vi får inte ha med oss nåt som är över 20 kr dyrt vi får inte ens köpa godis annars tar dem påsen inklusiv mp3 o.s.v fast vi har i alla fall fast dem märker inget muhahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Vår skola är snål vi får inte ha med oss nåt som är över 20 kr dyrt vi får inte ens köpa godis annars tar dem påsen inklusiv mp3 o.s.v fast vi har i alla fall fast dem märker inget muhahahaha. Är det nån som är avtagen den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Vi får ha mp3 ofta i min skola men ine mobiler. På musiken då lyssna vi på Bethoven (hur man nu stavar) då tog jag upp min iPod när ingen såg och lyssna lite på Green Day och sånna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.