Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan
Skrivet

Nej jag tror man inte kan ha honom... Det är om man fixar Moddar. Men i skärmytsling kan man inte ha honom. Vilket är ganska dåligt.

Skrivet

Nej jag tror man inte kan ha honom... Det är om man fixar Moddar. Men i skärmytsling kan man inte ha honom. Vilket är ganska dåligt.

Man kan visst använda både Frodo och Sam!

Från spelet:

Frodo

När Frodo tar på sig den Enda Ringen, kan han bara upptäckas av Nasgul och Saurons Öga. Frodos kortsvärd Sting lyser blått när det finns orcher eller spindlar i närheten. Frodo är bara tillgänglig i Fälttågsläge

Sam

Trogne Sam kan använda sin Alvmantel för att göra sig osynlig när han står still.

Frodo är bara tillgänglig i Fälttågsläge

Sen är det väll inte så konstig att de inte är med lika mycket som de andra hjältarna, i filme när det ju inte så mycket strid för dem?

Du får köra med dem i typ Mora, Lothlorien, honmonstretshåla och nån av de första banorna när man är gondor och startar vid (heter den verkligen så här :S) Gytje Pölen.

Gäst Soffan
Skrivet

Ja det är väl klart att man kan ha dem på Fälttåg. Men inte på Multiplayer eller Skärmytsling. Det var det vi pratade om. ;)

Gäst Soffan
Skrivet

Förstod inte det :P. Trodde att du svarade på frågan om man får se han i spelet :)

Gör inget ^_^

Men själv tycker jag det är ganska dåligt att man inte kan använda Frodo, Sam och Shelob. Det kan man bara på fälttåget.

Gäst Soffan
Skrivet

Shelob?

Den enorma Spindeln man har på Ondas Fälttåg. Och som man får möta på De Godas Fälttåg i Honmonstrets Håla.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...