Kraver Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Skrivet 10 Mars 2005 Ja han e med rätt så mycket. Man får köra några uppdrag med honom. Citera
Simpsons Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Skrivet 10 Mars 2005 Sen om du kör lan så kan du ju ha han som hjälte tror jag, men han är iofs inte så jättebra.. Citera
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Nej jag tror man inte kan ha honom... Det är om man fixar Moddar. Men i skärmytsling kan man inte ha honom. Vilket är ganska dåligt. Citera
joaacim Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Nej jag tror man inte kan ha honom... Det är om man fixar Moddar. Men i skärmytsling kan man inte ha honom. Vilket är ganska dåligt. Man kan visst använda både Frodo och Sam! Från spelet: Frodo När Frodo tar på sig den Enda Ringen, kan han bara upptäckas av Nasgul och Saurons Öga. Frodos kortsvärd Sting lyser blått när det finns orcher eller spindlar i närheten. Frodo är bara tillgänglig i Fälttågsläge Sam Trogne Sam kan använda sin Alvmantel för att göra sig osynlig när han står still. Frodo är bara tillgänglig i Fälttågsläge Sen är det väll inte så konstig att de inte är med lika mycket som de andra hjältarna, i filme när det ju inte så mycket strid för dem? Du får köra med dem i typ Mora, Lothlorien, honmonstretshåla och nån av de första banorna när man är gondor och startar vid (heter den verkligen så här :S) Gytje Pölen. Citera
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Nej jag tror man inte kan ha honom... Det är om man fixar Moddar. Men i skärmytsling kan man inte ha honom. Vilket är ganska dåligt. Ja det är väl klart att man kan ha dem på Fälttåg. Men inte på Multiplayer eller Skärmytsling. Det var det vi pratade om. ;) Citera
joaacim Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 Förstod inte det :P. Trodde att du svarade på frågan om man får se han i spelet :) Citera
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 Förstod inte det :P. Trodde att du svarade på frågan om man får se han i spelet :) Gör inget ^_^ Men själv tycker jag det är ganska dåligt att man inte kan använda Frodo, Sam och Shelob. Det kan man bara på fälttåget. Citera
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 Shelob? Den enorma Spindeln man har på Ondas Fälttåg. Och som man får möta på De Godas Fälttåg i Honmonstrets Håla. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.