Hoppa till innehåll

Slaget Om Midgård


zplatt
 Dela

Rekommendera inlägg

e de n ån som kan hjälpa maj me osiligat*stavning fel men du fattar vicken bana*

de e den me 3 broar som man ska överta lr nått!!

finns de nått gött sätt hur man klarar de??

hur gjorde du??

skicka tips snabbt!!!

 

p.s slagetr om m-gård rockar fett!!! :D :medieval: :meddum: :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Du får gärna säga vilken sida du står på. Goda lr Onda.

Men om du är God så ska du skicka en del trupper vid broarna och försvara den mot Orcher och sådant. Ta en slunga vid varje bro så den ger lite extra skada. När du väl gjort det så tar du några Bågskyttar uppe i tornen och låter de beskjuta orcherna från långt håll. Under tiden då du försvarar så bygg ett antal smedjor för att få resurser. Om du får över 1500 så bygger du en Marknad och efter det Uppgraderar Järnproduktion i det. Ger dig mycket mer Resurser och inget att bekymra sig om det längre.

Om du tittar längst ner där den nedersta bron är på kartan finns det ett till läger på din sida. Bygg den då du fått tillräckligt med Resruser och bygg ^_^

Sen när du fått upp till 300 gubbar och du kan kalla in Faramirs armé så gör du det och stormar. Kom ihåg du kan behöva mer Bågskyttar än Soldater. Nästa uppdrag så ska du till Minas Tirith.

Ha en fin spel-dag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

e de n ån som kan hjälpa maj me osiligat*stavning fel men du fattar vicken bana*

de e den me 3 broar som man ska överta lr nått!!

finns de nått gött sätt hur man klarar de??

hur gjorde du??

skicka tips snabbt!!!

 

p.s slagetr om m-gård rockar fett!!! :D  :medieval:  :meddum:  :ph34r:

 

Rowyn:

Det är väll ganska uppenbart att han är ONDA? Han säger ju att han ska ta över broarna? Och man MÅSTE inte köra Minas Tirith efter Osgiliath! Det är bara dumt! Man ska hellst klara alla banor innan man kör den sista. Om man är de onda är det lätt att man missar en massa länder väster om Isengård och ex Mörkmården.

Om du är Goda är det lätt att man missar länderna sydväst och söder om Mordor!

Det är mycket bättre att köra alla banor innan den sista för då har man får man maximalt antal krafter, resurser och kommandopoäng.

 

ta över lägret som är där du börjar. själv köpte jag "kalla horden"(du producerar orcher tills kommandopoängen inte räcker till. vid denna bana. *Tips* Skjut ner de höga tornen(inte de som man kan gå in i) med katapulter, när de faller landar de på andra byggnader och förstör dem också :). Gå och ta över "rensa" vid den östra bron. Gå sedan ner till den centrala bron, rensa den också. Gå tillsist ner till den västra bron och rensa där. Gå över bron där (Om den inte har kommit än så kommer en Nasgul strax.. Nu är det bara att förstöra Gondors läger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Rowyn:

Det är väll ganska uppenbart att han är ONDA? Han säger ju att han ska ta över broarna? Och man MÅSTE inte köra Minas Tirith efter Osgiliath! Det är bara dumt! Man ska hellst klara alla banor innan man kör den sista. Om man är de onda är det lätt att man missar en massa länder väster om Isengård och ex Mörkmården.

Om du är Goda är det lätt att man missar länderna sydväst och söder om Mordor!

Det är mycket bättre att köra alla banor innan den sista för då har man får man maximalt antal krafter, resurser och kommandopoäng.

 

ta över lägret som är där du börjar. själv köpte jag "kalla horden"(du producerar orcher tills kommandopoängen inte räcker till. vid denna bana. *Tips* Skjut ner de höga tornen(inte de som man kan gå in i) med katapulter, när de faller landar de på andra byggnader och förstör dem också :). Gå och ta över "rensa" vid den östra bron. Gå sedan ner till den centrala bron, rensa den också. Gå tillsist ner till den västra bron och rensa där. Gå över bron där (Om den inte har kommit än så kommer en Nasgul strax.. Nu är det bara att förstöra Gondors läger.

Jag ber då om ursäkt för att jag inte visste att han menade onda. Och då behöver ni inte Idiot förklara för mig för det?! Och du fattade visst inte vad jag menade när jag pratade om att Minas Tirith kom efter Osgiliath. Det innebar det goda <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ber då om ursäkt för att jag inte visste att han menade onda. Och då behöver ni inte Idiot förklara för mig för det?! Och du fattade visst inte vad jag menade när jag pratade om att Minas Tirith kom efter Osgiliath. Det innebar det goda

 

Vi (Vadå vi :S) har inte idiotförklarat dig. Jag förstod. Man måste inte köra Minas Tirith efter Osgiliath, även om man är Goda :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

.... Jag skrev Ni inte Vi. Igentligen kan man inte köra vilken bana som helst efter Osgiliath. Efter Osgiliath(Goda) så kommer Honmonstrets Håla och sedan Minas Tirith. Det blir bara rakt på...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.... Jag skrev Ni inte Vi. Igentligen kan man inte köra vilken bana som helst efter Osgiliath. Efter Osgiliath(Goda) så kommer Honmonstrets Håla och sedan Minas Tirith. Det blir bara rakt på...

 

Du skrev att "ni idiotförklarar mig(eller nått sånt)".. om jag ska skriva det rätt måste jag ju skriva Vi Eller :huh:

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.... Jag skrev Ni inte Vi. Igentligen kan man inte köra vilken bana som helst efter Osgiliath. Efter Osgiliath(Goda) så kommer Honmonstrets Håla och sedan Minas Tirith. Det blir bara rakt på...

 

Du skrev att "ni idiotförklarar mig(eller nått sånt)".. om jag ska skriva det rätt måste jag ju skriva Vi Eller :huh:

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

.... Jag skrev Ni inte Vi. Igentligen kan man inte köra vilken bana som helst efter Osgiliath. Efter Osgiliath(Goda) så kommer Honmonstrets Håla och sedan Minas Tirith. Det blir bara rakt på...

 

 

Det är om man pratar med flera personer. Nu pratar jag med en... Alltså du.

Men nu tycker jag att vi lämnar det vi pratade om och fortsätter på Ämnet. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de va ja som va ja som va dum å itte kkunde säga rätt de e banan me broarna osiligat*men ja menar me dom goda :meddum: :gitarr:

tack för hjälpen ja ska genast testa de hoppas att ni förlåter maj för miztaget

haj då!!

å tack för hjälpen!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...