Gäst Beldur Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Vart kan man lära sig att gögra layouter gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Skulle jag oxå vilja lära mig :)? men kan tyvärr inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 förstår inte riktigt hur ni menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 förstår inte riktigt hur ni menar... Om du inte vet vad layout är så skriv hälst inte... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 (redigerat) Jag kan kanske hjälpa mig om ni berättar vad layouter är... EDIT: Stavfel... Redigerat 11 Mars 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 och om ni inte vet att jag inte vet skriv då helst inte heller ;) bara det att det är exakt samma sak som "kan någon lära mig att göra en avatar". det beror precis på exakt vad man vill ha hjälp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 En layout är väl själva designen på hemsidan.. tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ja, det är det. det var ju det jag menade med att det är ett så öppet ämne att det inte går att precisera just vad ni vill göra. bilder till en hemsida, banners, menyer...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.