Gäst Andreasswf Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 det är asbra man är en skjut galen gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 fattar inte riktigt vad du syftar på med detta inlägg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ett spel menar jag!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag har spelat de Gubben är Helt Sjuk!! Man går runt med en Stor Trä kniv på en Kyrkogård och Gräver upp Döda Skellet! Ganska kul spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 aa fasst dm tog typ LITE från pokemon visst tutankoopa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 aa fasst dm tog typ LITE från pokemon visst tutankoopa? Ja man kan ju Vara nere i Döds Grottor Och Fånga T.ex en FladderMus <--- Zubat.Eller en Råtta <--- pickachu. Man fångar Grottdjuren genom att försvaga dom med sin Stora Hund,Katt eller Ödla. Sedan fångar man dom genom att kasta ett Nät på dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 mm har du fått wuest of da nigel jag har klarat 3 banor på scenariot gyterupper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Nej jag är på Bana 2 när man ska gå runt i kloakerna i NEW YORK och leta efter Spirit of the Deads. men jag klarar inte bossen som vaktar Spirit of the Deads! Ska man kasta do do rangen på honom eller Attackera med Sword of Reviving? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har spelat det, Det är ganska kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har spelat det, Det är ganska kul. okej det är ganska svårt att få tag på Stickay Nu för tiden!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jag har....det är ganska kul...men man kan inte spela för mycket åt gången.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 joho man kan spela hur mycket man vill du ljuger!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg