Hoppa till innehåll

Stickay


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

:gitarr:

ööh son goten master det finns bara 14 banor så du ljuger du har inte spelat stickay nån gång det handlar om en gubbe som ska samla sticks och han hittar en i varje bana har man alla 13 så kommer man till 14 onde banan visst tutankoopa?

 

 

inte om man skaffar en gameshark(eller liknande)....då kan man få lite svårare och bonus banor..=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Andreasswf

vet inte var man hittar spelet är liksom utländskt och nytt det är det sissta gameboy spelet som kommer komma ut sägs det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåt är konstigt med ert spel. Feku Stick? Deku stick, Lost Fogs? Lost woods... Jag struntar i det om bilden från din mobbe är dålig bara visa den! Läs igenom allt ni har skrivit, allt hänger inte ihop. Jag tror helt enkelt inte på att det spelet finns. När jag söker i Google.se efter Stickay dyker forum.fuska.se fram först för att Stickay har nämnts flest gånger här. Vilket företag har gjort spelet?

 

Jag har spelat de Gubben är Helt Sjuk!!

Man går runt med en Stor Trä kniv på en Kyrkogård och Gräver upp Döda Skellet!

Ganska kul spel.

 

Först säger "ni" att man går runt på en kyrkogård och gräver upp skelett, sen säger ni att man skaffar en massa wannabe pokemons, och därefter säger ni att man ska skaffa en massa sticks! Gammalt spel va? Tutankoopa verka klara banorna hur lätt som helst på ett par dagar, skulle inte isåfall nu Tutankoopa klarat spelet för längesen? Säg inte att ni redan har klarat spelet för att Tutankoopa har redan frågat om man ska döda en boss med en rang eller med "Sword of reviving".

 

 

Jag vill att ni skriver upp följande saker innan jag tror på er... Detta är vad jag tycker.

 

- Spelföretag

 

- Screenshot

 

- Handling

Redigerat av Naruto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har spelat de Gubben är Helt Sjuk!!

Man går runt med en Stor Trä kniv på en Kyrkogård och Gräver upp Döda Skellet!

Ganska kul spel.

 

Ja men ALLRA Först i spelet typ några timmar så ska man hitta ut från kyrkogården sedan ska man bege sig av på ett Större Äventyr´. Redigerat av Troll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...