sp1n Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag tycker inte sidan var så bra för att det var så många stavfel etc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 k tack men fort sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Vadå du är bara 12 år, jag är bara 11 (fyller dock om 1 månad) och jag gör mina egna spel och program och har över 8 hemsidor (jag har haft hemsidor med över 50 medlemmar), jag har hållit på ett tag med animerade filmer men tröttnade på det. Men vad jag försöker säga är att man måste tåla kritik, om någon säger att din sida suger så fråga vad som suger så att du kan fixa det! (((OOPS, SNACKA OM ATT SKRYTA, SORRY)))))) samma här! 10 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 (redigerat) k men vilket program fixar ni sånt med svara då Redigerat 22 Mars 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.