Gäst Buffy Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 har fastnat på första episodan av hamnbanan (glömt vad den hette) Fattar att man ska ta bort oljan lr va de är men har ingen aning hur! Och på andra episoden av Galato Beach behöver jag oxå hjälp med hur jag ska göra. :?: :?: :?:
KazeN Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 jag vet inte.. men om du vill ha hjälp med guide och sådär så gå in på www.gamefaqs.com där brukar dom ha bra guider (OM du inte hittar det här på fuska.se såklart :))
Gäst Buffy Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 hittar ingen guide där!! ingen som vet hur man gör??
0014 Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 på episod 2 i gelato beach ska du hoppa upp på solcellerna...sen ska du spruta vatten på de där krypen så de står vid kanten på ett ben sen springer du till andra sidan och gör en markduns så den flyger av...fortsätt så med de andra... vad heter episoden på bana 1 i riccos harbor...?
Gäst Gollum Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 den första episoden på ricco harbor heter gooper blooper breaks out.på den banan så ska man gå åt vänster tills man kommer till en stor låda som det är en bläckfisk-arm som sticker ut.man ska dra i armen tills lådan går sönder o när lådan går sönder så kommer bläckfisken ut.hur du dödar bläckfisken:först så ska du dra i armarna tills dom går av och när du har d´ragit av alla armar så ska du dra bläckfisken i näsan.bläckfisken dör när du har dragit han i näsan två gånger
Rekommendera inlägg