Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Du kommenterade inte flickvännen ;) Nåja. Nej, jag tror inte det heller. Tror inte att någon gjorde det, faktiskt. Slöseri med pengar, eftersom Sverige aldrig går något vidare i Europa sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag fattar inte.. skitans jury! mer makt åt FOLKET nästa år. då blir det ändring Nordman var bäst tycker jag medans alcasar och Las Vegas var sämst enligt mig folket ville ha Nanne Grönvall men vi får inte det vi vill ha eftersom jury har för stor makt tycker jag.. som sagt.. MER MAKT ÅT FOLKET NÄSTA ÅR!! vi är ju trots allt en demokrati här ilandet :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Det ska verkligen inte vara någon jury med i melodifestivalen. Och framför allt inte Markolioo och company. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 (redigerat) Jag kollade upp med min vän som är något av en schlagerbög vad han tyckte om tävlingen. ;) # 21: Fel låt vann? SB: Men gissa....JAAAA! Jävligt arg över det... f*n! # 21: Vem/vilka tycker du skulle vinna? SB: Shirley! Jag är säker på att alla tycker det.. Det blev bara nå fel med röstningen. Redigerat 12 Mars 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Nanne skulle vunnit tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Nejnej.. Folket röstar ju inte. Rumpslickar-Tonårstjejer är det som bestämmer vem som vinner nu för tiden. Snygga, unga pojkar som sjunger om fyllenätter i Las Vegas. Jag läste, innan jag kom hem lagom till melodifestivalen, att det stod. "TÄVLING IKVÄLL ÄR UPPGJORD". Jo, visst. Jag tittade snabbt i tidningen, där det stod att Nanne Grönvall skulle vinna för alla som ville veta.. O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag ringde och röstade på Nanne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Nanne Grönvall fick alla 132 poäng av folket. Folket ville att hon skulle vinna! Men det var ändå juryn som fick bestämma att Martin Stenmark skulle vinna, alltså alla som röstade på Nanne gjorde det i onödan för den där himla juryn bestämmer ju ändå!!! ja den där j*vla juryn pajjade allt!!! även om jag hade ringt 1000 gånger på nanne hade det inte hjälp, hon hade inte fått mer än 132 poäng ändå, det är ruttet!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Vafan gör Markoolio och Company i juyrn ? O.O Vad f*n gör en jury där överhuvudtaget ? =| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Vafan gör Markoolio och Company i juyrn ? O.O Vad f*n gör en jury där överhuvudtaget ? =| De läste bara upp poängen. De vill väl se til att svenska folket inte röstar "fel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Las Vegas var bra och den vann ju.. Nanne var lite tråkig ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 *Vers i 10 sekunder* HÅLL OM MIG, HÅLL OM MIG x 52. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.