Simpsons Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 I en riktig schlager så ska refrängen upprepas ofta.. Citera
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 Varför vann itne Nordman för... Han hade ju sådan bra låt och så kommer (Som mellanmjölk säger) en jäkla massa Tonårstjejer som röstar på Martin. Vad är det för skit igentligen :angry: Citera
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 Nordman var ju bäst! Bättre än Las vegas fjollan . Citera
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 Nordman brölar ju bara.. typ MeM: Haha, håller med :).. Citera
Ultra_Champion Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 Martin stenmark var bäst! Men Nanne Grönvall var sådär. Citera
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 Varför vann itne Nordman för... Han hade ju sådan bra låt och så kommer (Som mellanmjölk säger) en jäkla massa Tonårstjejer som röstar på Martin. Vad är det för skit igentligen :angry: Nordman är rökig, ful, drogad och illaluktande. Speciell röst, men inte bra. Men det skulle varit kul om han vart med i Kiev, äkta svensk. Rubba deras el-gitarrer bara.. O.O Citera
Xade Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2005 Rolf Nygård var ju skönast av alla, han dissa sönder alla artister! Nordman hahahaha HAN SÖG HÅRT!!! Nanne !!!! Citera
Simpsons Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 Ja, Rolf Nygård var ju lätt kung :D han skulle vunnit :cool: Citera
Guggo Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 men orka melodifestivalen..... jag tycker ändå bara att det är skit musik....... Citera
Tikal Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 Varför vann itne Nordman för... Han hade ju sådan bra låt och så kommer (Som mellanmjölk säger) en jäkla massa Tonårstjejer som röstar på Martin. Vad är det för skit igentligen :angry: jag är en såndär liten tonårs tjej (nästan) jag tyckte sk*t om den där martin. visst den fär fjollan som sjöng "vi kan gunga" var ganska söt men röstade jag på den? nä!!! nanne hade varit en bra vinnare men jag hejade på Alcasar.... :visslar: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.