Simpsons Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 I en riktig schlager så ska refrängen upprepas ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Varför vann itne Nordman för... Han hade ju sådan bra låt och så kommer (Som mellanmjölk säger) en jäkla massa Tonårstjejer som röstar på Martin. Vad är det för skit igentligen :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Nordman var ju bäst! Bättre än Las vegas fjollan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Nordman brölar ju bara.. typ MeM: Haha, håller med :).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Martin stenmark var bäst! Men Nanne Grönvall var sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Rätt låt,hahaha,vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 alla var dåliga... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Varför vann itne Nordman för... Han hade ju sådan bra låt och så kommer (Som mellanmjölk säger) en jäkla massa Tonårstjejer som röstar på Martin. Vad är det för skit igentligen :angry: Nordman är rökig, ful, drogad och illaluktande. Speciell röst, men inte bra. Men det skulle varit kul om han vart med i Kiev, äkta svensk. Rubba deras el-gitarrer bara.. O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Rolf Nygård var ju skönast av alla, han dissa sönder alla artister! Nordman hahahaha HAN SÖG HÅRT!!! Nanne !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Ja, Rolf Nygård var ju lätt kung :D han skulle vunnit :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 men orka melodifestivalen..... jag tycker ändå bara att det är skit musik....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Varför vann itne Nordman för... Han hade ju sådan bra låt och så kommer (Som mellanmjölk säger) en jäkla massa Tonårstjejer som röstar på Martin. Vad är det för skit igentligen :angry: jag är en såndär liten tonårs tjej (nästan) jag tyckte sk*t om den där martin. visst den fär fjollan som sjöng "vi kan gunga" var ganska söt men röstade jag på den? nä!!! nanne hade varit en bra vinnare men jag hejade på Alcasar.... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.