fotbollssnubben Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Hur gör man så att man blir liten igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 sätter tillbaka svärdet..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 I Temple of Time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Efter man klarat Forest Tempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 när du e stor så måste du klara forest temple (gröna borgen som vi klallar d....) gå sedan tebaks te temple of time (kyrkan i marknaden) och tryck på a framför den tomma stenen där svärdet satt när man va liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 när du e stor så måste du klara forest temple (gröna borgen som vi klallar d....) gå sedan tebaks te temple of time (kyrkan i marknaden) och tryck på a framför den tomma stenen där svärdet satt när man va liten Vem är vi? Jag kallar den inte för det, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_11 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 när du e stor så måste du klara forest temple (gröna borgen som vi klallar d....) gå sedan tebaks te temple of time (kyrkan i marknaden) och tryck på a framför den tomma stenen där svärdet satt när man va liten näää precis vem kallar det så?? :huh: aja ähh.....har klarat båda spelen ja :kung: nu har ja börjat om på zelad ett igen...efter det så tänker´ja vel att det blir zelda två :visslar: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Du måste först klara Forest Tempel, brevid början staden, där man träffade tjejen, Sen ska du gå till Tempel of Time, I Borgen ( Trasiga Borgen) Sen sätter du ner svärdet i Stenen där man drog upp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Det finns annars ett speciellt Zelda forum för detta <_< ta det där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johan_89 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 hur kommer man in i spirit temple.. man ska väl vara liten? men när ja ska dit så står det vakter och stoppar mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 hur kommer man in i spirit temple.. man ska väl vara liten? men när ja ska dit så står det vakter och stoppar mig man ska rädda alla arbetare som Gerudo tjejerna har låst in när man är stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 hur kommer man in i spirit temple.. man ska väl vara liten? men när ja ska dit så står det vakter och stoppar mig Vad har det med den här saken att göra men jag säger det ändå.gå till spirit tempel när du är stor sen går du bara ut och då mötter du shick då får du sången till spirutel tempel då behöver du bara göra dig liten och sen tar du låten och du kommer till templet lätt som plätt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg