MahL Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 På Sagan Om Konungens Återkomst så får jag aldrig 100% fast jag har klarat av alla banor det står när jag sparar att jag bara har klarat av 93% så måste alla gubbar komma upp i lvl. 20 för att det ska bli 100%? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 har du redan kommit så långt?! men nu till ämnet: ja, jag tror att man måste vara lvl 20 med alla gubbar för att klara spelet det har min kompis sagt han har laddat ner det på sin dator. vilken gubbe gillar du mest? jag gillar aragorn! lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag gillar Faramir mest sen kommer nog Legolas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Man måste klara sauroms och sauromans plantir för att få 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Man måste klara sauroms och sauromans plantir för att få 100% Jag tror inte att jag har Sarouns plantir för att den syns inte iaf, men jag kan ju alltid kolla det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag har oxå klarat spelet som sagt, men har bara 86%, Men alltså, kan man lvla gubbarna till lvl 20?! ha, jag har lvlat alla mina till lvl 10, visste ej att d gick till 20 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 för att få palantir of sauron måste du göra så här : få upp sam till lvl 10 få upp gandalf till lvl 10 och ta upp någon av dom här karaktärerna Aragorn, gimli eller legolas till lvl 10 så får du palantir of sauron....PS jag har tränat upp alla mina gubbar till lvl 20! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Man måste klara sauroms och sauromans plantir för att få 100% Jag tror inte att jag har Sarouns plantir för att den syns inte iaf, men jag kan ju alltid kolla det Ja men Sarouns och Saroumans palantir är uppe vid fusk koderna dem bli uplåsta när man har klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 för att få palantir of sauron måste du göra så här : få upp sam till lvl 10 få upp gandalf till lvl 10 och ta upp någon av dom här karaktärerna Aragorn, gimli eller legolas till lvl 10 så får du palantir of sauron....PS jag har tränat upp alla mina gubbar till lvl 20! :P OK tack så mycket det har jag inte provat måste göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Har du klarat både 1 playre och 2player lägena? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Har du klarat både 1 playre och 2player lägena? nej det har jag inte gjort, men jag och en kompishar bara 3 banor kavr så vi kommer nog snart att göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg