Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag vet sa ju det man kan få den där,men då måste man ha en förbaskad karta som man kan ta sig det med och då måste man skicka in spelet till CN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 I celadon grottan hittar man Mewtwo inte Mew ok, tack! men min syrra har en mew på lvl 100 som hon fick av mig, som jag hade fått av en kompis som hade fått den av hans kompis.. å den är på silver, kan man byta från silver till ruby och till leafgreen? *förhoppningsfull* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Och Metpy har fel och losar 10 poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 har fel på vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Om man kan byta från Silver till Ruby.Det är fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Går det inte med Silver till Leaf green? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 nop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Men finns det något fusk till ruby eller leaf green så man kan få mew? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 nej tror inte det i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Men finns det något fusk till ruby eller leaf green så man kan få mew? ne det finns det inte man måste använda AR lr GS för att få Mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag vet nu hur man får mew på blå men jag är nyfiken och undrar om någon vet hur man får honom på leaf grenn? :rolleyes: hur får man mew på BLÅ ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Det kan du ju fråga på GBC forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg