Mugaga Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 När jag ska köra mitt GTA San Andreas så fastnar den hela tiden!!! :( :( Varför händer det så hela tiden!!?? :( Jag köpte den faktist dyrt!! :(
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 När jag ska köra mitt GTA San Andreas så fastnar den hela tiden!!! :( :( Varför händer det så hela tiden!!?? :( Jag köpte den faktist dyrt!! :( Det kaske är repor på skivan
Holming-the-King Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 När jag ska köra mitt GTA San Andreas så fastnar den hela tiden!!! :( :( Varför händer det så hela tiden!!?? :( Jag köpte den faktist dyrt!! :( Kolla minneskortet hände med mig!!!
Jamaik Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Kanske uppslten skiva..eller repig bara.. Eller så är det konsolen som är sliten.
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Kanske uppslten skiva..eller repig bara.. Det tror jag inte, Då kan han testa ett annat spel, Om han har nått,
Shotmans Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Om du inte får något bättre svar/svaret som gör det bra igen.. så lägg in playstation:et och skivan på felkollning (Kan göras hos vissa reperationsaffärer) Fast det kostar ju pengar..
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Det finns några bra saker till det inte funkar: 1,På mitt gc gick det inte spela Jamesbond Nigthfire för det var repor på skivan min mamma tog och (minns inte) då kunde jag sätta igång det. 2,Koll ditt memory card det kanske är fullt. 3.Spelet är knäppt.
Holming-the-King Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 Gå till affären som du köpte spelet och byt ut det mot ett nytt!
Juppy Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Låter det konstigt om konsolen när den hänger sig??
hideo kojima Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 När jag ska köra mitt GTA San Andreas så fastnar den hela tiden!!! :( :( Varför händer det så hela tiden!!?? :( Jag köpte den faktist dyrt!! :( det är nåt fel med din consol säkert
Rekommendera inlägg