Salzalada Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Är det någon som läser Dragonball här? Vad tycker ni om det i så falll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag läser Dragonball! Har alla böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag har läst dem ett antal gånger nu. Har alla i bokhyllan. Tröttnat på att de bara slår ner varandra och blir starkare. Strävar efter mer robusta mangor med mer känslor och Komedi. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ssj4Goku Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Har läst alla och har alla. Skulle vilja att Dragonball kom på svensk tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ssj4Goku Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Men böckerna är väldigt bra. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har läst 1-4. Vill gärna köpa alla böckerna, men jag har inte råd. Nya kostar dom mer än 2000 kr. Har jag för mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har läst 1-4. Vill gärna köpa alla böckerna, men jag har inte råd. Nya kostar dom mer än 2000 kr. Har jag för mig!!! Nu överdriver du väl lite :blink: Böckerna kostar väl omkring 50:- nuförtiden har jag för mig. Men på Akademibokhandeln så är det mera. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Ja? Och det är över 40 böcker! Alltså kostar allihopa i ett paket mer än 2000 kr.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja? Och det är över 40 böcker! Alltså kostar allihopa i ett paket mer än 2000 kr.!!! Man kan väl itne köpa ett paket med alla 42 böcker? ;) Men om man ska köpa alla direkt så blir det såklart omkring 2000 kr. Men du får gärna säga lite mer i detalj nästa gång du ska försöka kommunicera med en annan människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Är det någon som läser Dragonball här? Vad tycker ni om det i så falll? jag läser dom och är as bra jag tröttnar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Planerar att köpa mer Dragonball. Ska också kolla på nätet ifall det finns filmer om DragonBall... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 http://www.webhallen.com Där finns det manga som du kan köpa det på Salzalada. Ifall du inte har märkt det ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.