Mickeh Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Okey varför använde du inte den tråden som man har runt armen då skulle den ju inte rammla i snön XD Redigerat 15 Augusti 2006 av Gizmo^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ska också tappa min ds i snö och få en ny för min skärm är så repig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Nintendo DS är hållbart enligt olika test. Detta är ju märkligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag beklagar din förlust :( Det är ju synd att den inte tål snö... Nå'n kompis berättade en gång (vet inte om man ska tro på det) att någon han kände hade kvar ett Gameboy Color-spel i sin ficka när hans mamma tvättade byxfickorna, och allt som förstördes var den lilla klisterlappen (ettiketten?) på kasetten! tro på det för det har hänt mig. en ¨gång så låg det ute i spöregn och en gång så tvättade mamma pokémon blå i maskinen och det funkar också. men jag fick klistra på egna klitermärken för etiketen var veck :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag har tvättat Pokémon silver och röd i maskinen och mitt gameboy har bankat i backen massa gånger. Det funkar fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Nintendo DS är hållbart enligt olika test. Detta är ju märkligt. Hållbart?Vekligen inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 det ska det vara för jag har också läst massa test där det står typ: "Bästa konsolen just nu, har en otrolig hållbarhet och många roliga spel." Även om då PSP e bättre tycker jag men ändå... Sorry för din förlust sasuke kun... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg