Hoppa till innehåll

Mit Ds Låter


Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 år senare...

Oj så många svar Kanske lite efter typ 1 ÅR GAMMAL TRÅD -.- angående --gick det på garantin?

då sa du inte vad som hade hänt för garantin är inte till för klantarsel utan för fabriksfel! --- såklart man inte säger att man tappade den i snön då e man ju dum ihövvet + även om man inte läser instuktions boken så fattar man ju att den inte tål snö och vatten och sån skit men när jag gick hem från min vänn så snöade det inte det va snö på marken så tappade jag den många som missuppfattade visst

Men åå om du inte orkar läsa instruktionsboken först, får du väl skylla dej själv xD För där står det att man måste spela inomhus xD Så jag tycker att du får skylla dej själv! =)
okey smart av nintendo att göra en bärbar konsol om man bar får spela innomhus ,ja ni hör ju själva hur dåligt det låter -.-' snälla någon lås denna tråden Redigerat av sasuke kun
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okey smart av nintendo att göra en bärbar konsol om man bar får spela innomhus ,ja ni hör ju själva hur dåligt det låter -.-' snälla någon lås denna tråden

 

Man kan spela det utomhus men man ska inte tappa det i snön. Och därför så brukar man inte spela det ute på vintern.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...