Gimcor Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) hmm, när ska ni alla lära er att grafiken inte spelar roll. det är spelkänslan som är det viktigaste av allt, och just den spelkänslan som är så bra, finns hos ds eftersom den har touchscreen, mikrofon och jävligt roliga spel. men om man vill ha en media maskin så kan man väl köpa en sån där bärbar dvd eller som vissa kallar det: en bärbar hårddisk PS jag testade psp i usa, de var också väldigt kul, men det är svårt och säga att det är bättren än ds :student: Redigerat 16 Juli 2005 av Nintendo Power Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Ds äger allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Jag spelade PSP och NDS hos min kompis och gemförde alt så var PSP bättre. Spelkänslan är mycket bättre än NDS . Grafiken är otroligt snygg !!. Man kan lyssna på musik kolla på film. Om man tycker att minnet inte räcker så kan man köpa en Memory stick med cirka 1-2 gb. Min kompis har en med 5 gb. Så ta PSP . Och varför gjorde du tråden just här. Du vet väl vad alla svarar. Fel DS vinner på spelfronten... och batteritiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 hmm, när ska ni alla lära er att grafiken inte spelar roll. det är spelkänslan som är det viktigaste av allt, och just den spelkänslan som är så bra, finns hos ds eftersom den har touchscreen, mikrofon och jävligt roliga spel. men om man vill ha en media maskin så kan man väl köpa en sån där bärbar dvd eller som vissa kallar det: en bärbar hårddisk PS jag testade psp i usa, de var också väldigt kul, men det är svårt och säga att det är bättren än ds :student: Skiter helt i grafiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Det gör jag med. Förresten tycker jag det är skitbra grafik på DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Bra ds vinner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Men, SPELA PSP INNAN NI SVARAR PÅ SÅNA HÄR TRÅDAR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Nintendo ds :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Ds är bäst psp är mycket dyrt :( Dåligt va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Err, va? Om man kollar på allt som psp kan göra, spela upp film,mp3,bilder,surfa,spela spel osv.... Så är Psp:n skit billig och DS:en är dyr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 ja men dsen e myckeeeeet bättre en psp psp har en askonstig analog grejs medans ds har touch screen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Önskar jag kunde testa PSP :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg