LuddE Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 _Kakashi_ snälla läs den här tråden http://forum.fuska.se/Varfoer_Aer_Alla_Sou...val-t49670.html ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst noatoa Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 jaaa jag vet inte riktigt....DSDSDSDSDSDS!!!!!! DET ÄGER JAG MENAR DET!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Efer att ha provat PSP kan jag säga att det är en gymt bra konsol. Valet är mellan en gafikmässigt och funktions mässigt en vinnande konsol (psp) och en spelmässigt vinnande konsol (DS). Gillar du Nintendos klassiska spel välj DS, om du föredrar grafik välj PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Gillar du Nintendos utjatade feta rörmokare, en helt meningslös touchscreen eller chatta med en kompis på 3 meters avstånd välj ds.(Oj glömde grafiken) Gillar du spel,film,musik och att surfa på internet välj psp Det här är ju vad jag tycker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 _Kakashi_ snälla läs den här tråden http://forum.fuska.se/Varfoer_Aer_Alla_Sou...val-t49670.html sry funkade inte :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Ok, vi gör det lätt för dig, gå till allmänt och läs tråden: ''Varför Är Alla Så Förbannat Dåliga På Att Stava?, Särskrivningarna hägrar.'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Testade en PSP och tyckte det inte var nåt speciellt med den, men att jag fick röra en...ökade chansen att jag kommer att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) Köp Ds det är mycket bättre än PSP. :cry: Redigerat 28 Augusti 2005 av Fisherman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 PSP PSP självklart svarar alla n ds här fast ta PSP n ds har inga våldspel sämsta grafik. PSP har alt som är bra. Nätverkskortet räcker nästan över alt och att man kan kolla på Film Ladda ner musik o.s.v bästa grafik bra spel våld inklusiv några snällla spel <_<. Därför kanske det är cdn och det går inte att lägga flashminne till det. Och PSP släpper ut nya titlar också dem har inte bara spel från PS2 . ' Ta PSP dem kommer utklassa N DS i marknaden det har dem redan gjort i USA . Så sej mig hur kan du fått för dig att PSP säljer bättre än DS i USA! haha det är ju tvärtom! Det är så roligt med nerspolade PSP fanboys som önskar att de inte behöver önska. Och föresten har nog DS de 2 största våldspelen på gång (tillsammans med GTA PSP) Metroid Prime Hunters och Resident Evil Deadly Silence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 PSP PSP självklart svarar alla n ds här fast ta PSP n ds har inga våldspel sämsta grafik. PSP har alt som är bra. Nätverkskortet räcker nästan över alt och att man kan kolla på Film Ladda ner musik o.s.v bästa grafik bra spel våld inklusiv några snällla spel <_<. Därför kanske det är cdn och det går inte att lägga flashminne till det. Och PSP släpper ut nya titlar också dem har inte bara spel från PS2 . ' Ta PSP dem kommer utklassa N DS i marknaden det har dem redan gjort i USA . Så sej mig hur kan du fått för dig att PSP säljer bättre än DS i USA! haha det är ju tvärtom! Det är så roligt med nerspolade PSP fanboys som önskar att de inte behöver önska. Och föresten har nog DS de 2 största våldspelen på gång (tillsammans med GTA PSP) Metroid Prime Hunters och Resident Evil Deadly Silence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Haha, kan man kalla metroid för ett ''våldspel'' , nej det kan man inte.. Men jag förstår inte varför ni tycker att ''våldspel'' är positiva.. FÖRKLARA För vilket pucko köper en konsol för att få döda på låtsas? Jo psykopater.. Fast Gta kan ju vara underhållande.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Vänta, Vänta, Vänta... LuddE Jag undrar om du har prövat en DS en? För jag har för mig att du dömde den efter utseendet innan. Men mitt minne är skit ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg