Pippo Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Vilka ska köpa Boktai?? Jag ska köpa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiro_95 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 vad e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag ska lugnt köpa boktai , det verkar tufft som ### , döda vampyrer och så har man ju med sig ifrån castevania också , men jag tror nog att dett är lite roligare...det är ju nästan lite MGS stil på det ju , man kan ju gömma sig runt hörnen och knacka och så tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag ska lugnt köpa boktai , det verkar tufft som ### , döda vampyrer och så har man ju med sig ifrån castevania också , men jag tror nog att dett är lite roligare...det är ju nästan lite MGS stil på det ju , man kan ju gömma sig runt hörnen och knacka och så tror jag... är inte castlevania ett nes spel?(så vitt jag vet så ar det så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg