Kebabmannen Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Super Mario Sunshine och Luigis Mansion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 SSBM, Star Wars rogue leader 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 The Legend of Zelda - The Wind Waker, Metroid Prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Fick med ZTWW när jag köpte GameCubet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghosttouched Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 the legend of Zelda - the wind waker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majoora Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Super Mario Sunshine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 The Legend Of Zelda: Collector's Edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mega-Hassi½ Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Super Mario Sunshine, Metroid Prime och kanske Smash Bros Melee... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Jag antar att det var Super Smash Bros Melee :> Jag köpte det innan självaste Gamecubet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg