Rosenknopp Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 :( hallå på er alla.... Jag skulle vilja veta i vilken map man läger hus man laddat ner.....? :huh: Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Till The Sims eller The Sims 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenknopp Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Till Sims 2....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Ikonen brukar se ut som en blå gubbe som kommer ut ur en låda. Dubbelklicka på ikonen så kommer en ruta upp där datorn frågar om du vill installera filen. Klicka "Installera". Sedan finns huset i huskorgen i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenknopp Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 oki..........hmmmm jag får testa då. Tack! Om det inte blir en sån blå gubbe då? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Prova att lägga den i my documents/EA Games/The Sims 2/Downloads. Om det inte fungerar kan jag desvärre inte hjälpa dig. Annars brukar det finnas en installationsguide på de hemsidor du laddar ner saker från. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenknopp Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Japp det funkar... Tack Det andra kommer jag nog på vad jag ska göra med..... Ha en bra dag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 var laddar ni ner saker till sims 2 ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenknopp Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Ja jag brukar söka på altavista, skriv Sims 2. Då kommer det olika sidor, du får gå in o kolla på sidorna för visa har bara Sims 1 prylar.... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg